21 79 72 54 bm@advokatfirma.org

Auktionsvilkår

Her kan du læse og evt. downloade auktionsvilkår

Læs og evt. Download Auktionsbetingelser Auktionsvilkår

Praktiske oplysninger

Forløb når en rekvirent har solgt genstande på en auktion:

• Rekvirenten (sælger) får besked på, at genstanden er solgt og til hvilken pris, når auktionen udløber,
  • Køber skal herefter deponere budsummen på salær og evt moms hos Hillerød Auktioner, inden kl.   12.00 næste arbejdsdag, efter modtagelse af faktura fra Hillerød Auktioner,
  • Når Hillerød Auktioner har registreret den indbetalte deponering, får rekvirenten besked pr. mail, med kopi til køber efter nærmere aftale,
  • Køber kan herefter kontakte rekvirenten efter aftale og afhente genstanden,
  • Når køber har afhentet genstanden hos rekvirenten, modtager rekvirenten afregning af budsum plus evt  moms efter udløbet af fortrydelsesretten, såfremt køber er omfattet af forbrugerkøbeloven,
  • Såfremt køber er erhvervsdrivende, modtager rekvirenten afregning, når rekvirenten har meddelt Hillerød Auktioner, at udleveringen har fundet sted.
    Bemærk:
  • ved privatkøb (forbrugerkøb) er der 14 dages returret og 2 års reklamationsret,
  • Hillerød Auktioner giver besked, når beløb er modtaget fra køber. Herefter skal køber og rekvirenten selv aftale afhentning,
  • afregning til rekvirenten sker ca. 14 dage efter afhentning er bekræftet – eller når fortrydelsesretten er udløbet for privat køb,
  • Hillerød Auktioner fremsender faktura til køber,
  • HUSK at angive, hvor det udbudte kan besigtiges, samt hvem der er kontaktperson,
  • auktionen er bindende. Rekvirenten kan ikke lukke eller fjerne en vare fra auktionen før udløb.

Hillerød Auktioner afholder også auktioner lokalt hos rekvirenter, efter nærmere aftale.

Registrér dig til auktioner

Du skal registrere dig for at kunne deltage i auktioner…

Auktioner

Når der er aktive auktioner, så gå direkte via dette link